יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

Copenhagen Fashion week SS20 street style trends

הרומן שלי עם קופנהגן התחיל לפני כמה שנים טובות כשרום השתתף בתחרות אלוף הבירה של ישראל ו...זכה! הפרס היה טיסה זוגית לקופנהגן עם כל הפינוקים שרק אפשר לחלום עליהם. היינו חלק מקבוצה של כ 20 בעלי ברים ומסעדנים וכולנו זכינו לטיול מהאגדות על חשבון קרלסברג. הלכנו למסעדות יוקרה, היינו במבשלת הבירה של קרלסברג, עשינו טיול על סירת מירוץ, טיול בכירכרת אופניים ובילינו בפסטיבל מוזיקה במתחם וי איי פי של קרלסברג. כן זה נשמע כמו חלום וככה זה גם הרגיש. בייחוד לזוג סטודנטים שעובדים במלצרות. כשאני חושבת על זה היום אני לא מאמינה שזכינו לפינוק כזה באמצע הלימודים.



קופנהגן היא עיר כל כך יפה ומרשימה אבל יותר מהכל התאהבתי באופנה הדנית. אני זוכרת עד היום עד כמה הסגנון של הנשים בקופנהגן היה נקי ולא מתאמץ. שם התחלתי לחבב נעלי ספורט עם חצאיות ושם גם קניתי את הד"ר מרטינס הסגלגלות והאהובות שלי. מדי שנה אני מחכה לשבוע האופנה של קופנהגן כדי לראות את הצילומים של אופנת הרחוב. זה אחד משבועות האופנה האבהובים עלי. זה מדהים איך בכל בירה אירופאית הסטריט סטייל של שבוע אופנה נראה שונה לחלוטין. גם השנה שבוע האופנה בקופנהגן שנגמר לא מזמן היה מוצלח ומעורר השראה.



הטרנדים ששלטו השנה באופנת הרחוב בבירת דנמרק היו בלייזרים בגזרת אוברסייז, חליפות בצבעים נועזים, הדפס משובץ, שילובי הדפסים ושמלות נשיות ומתוקות. באגף הנעליים היו מגוון טרנדים אבל השניים שהכי משכו לי את העין היו סנדלי הרצועות שאנחנו רואים כבר כמה זמן וסניקרס צבעוניות ומאסיביות שגם הן מסרבות להיעלם. מבחינת אקססוריז שלטו תיקים קטנקטנים שלא ברור מה נכנס בהם וכובעי טמבל. הצבע הבולט והמעניין ביותר היה כתום בגוונים שונים ששולב בחוכמה עם פריטים ירוקים ללוקים שקשה לפספס.











מה הטרנד שהכי אהבתן? מוזמנות לספר לי בתגובות

שיהיה שבוע נפלא ושנת לימודים מוצלחת,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה