יום שני, 26 באוגוסט 2019

הקיץ תלבשי לבן. עם שחור

אחד מסילובי הצבעים האהובים עלי הוא שחור ולבן. היות ואלו שני הצבעים ששולטים בארון שלי זה גם שילוב די מתבקש. השילוב הנפוץ והנוח הוא של חלק תחתון שחור וחלק עליון לבן מטעמי נוחות התקווה שהפריט הלבן לא יתלכלך. אבל אני כידוע מאוד אמיצה והחלטתי לשבור את החוקים שאוסרים על אמא לפעוטה ללבוש לבן ולששלב חלק תחתון לבן עם חלק עליון שחור ואפילו ליה התאימה את האאוטפיט שלה:





מאז שקניתי את החצאית המושלמת הזאת בלונדון אני לא חושבת שבכלל לבשתי משהן אחר בסופשים. השילוב שבחרתי השבוע כלל טופ שחור מושלם שקיבלתי במסיבת החלפת בגדים ואת הסנדלים האהובים עלי של מייקל קורס שהזמנתי מ6PM. הסנדלים עלו לי כולל משלוח פחות מ300 שקלים. פירוט מלא על האתר ואיך מזמינים ממנו תוכלו למצוא בפוסט: קונים חכם ברשת - נעליים מ 6PM

מסיבות החלפת בגדים הן דרך חסכונית ואקולוגית להתחדש בבגדים מבלי להוציא כסף. אם אתן לא מאלה שקונות ביד שניה, מסיבת החלפת בגדים עם חברות יכולה להיות כניסה רכה לעולם הזה שמלא בפריטים דווים וחיסכון לכיס. לי אישית יש המון פריטי יד שניה ופריטים ממסיבות כאלה. החולצה מההמת הזאת למשל שלא ראיתי משהו דומה לה בשום מקום קוטפת המון מחמאות.

עוד כמה תמונות של הלוק שצולמו ברחובות היפים של יפו:







אם עקבתן באינסטגרם, חגגתי יום הולדת לא מזמן ובמקרה החברות המהממות שלי התייצבו בלוקים שיקים בשחור לבן:




מצאתי כמה עוד דוגמאות קייציות קסומות לשילוב הנפלא הזה:


מוזמנות לספר לי בתגובות מה דעתכן על שילוב הצבעים הזה ומהו שילוב הצבעים האהוב עליכן,

שיהיה שבוע קסום,
שלכן בכל הצבעים,
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה