יום חמישי, 11 באפריל 2019

Must Have Shoes

נעליים אצלי זה בהחלט על גבול האובססיה. נעליים זה אהבה, נעליים זה אומנות, נעליים זה הפתרון לכל מצב רוח רע. הנעליים שלך תמיד יאהבו אותך והן ימשיכו להתאים לך גם אם תעלי איזה קילו או שניים.
יש לי אוסף מכובד של נעליים' אבל מה שקורה בפועל הוא שגם פה עובד כלל ה 20/80 - ב80 אחוזים מהזמן אני נועלת 20 אחוזים מהנעליים (אולי זה יותר קרוב ל10/90 אפילו). אז חשבתי על זה שאולי קצת חבל על המקום ואם הייתי צריכה  לצמצם את אוסף הנעליים שלי על איזה מהזוגות שלי לא הייתי מוותרת בשום אופן. אחרי הרבה מחשבה הצלחתי לצמצם ל3 זוגות מהארון שלי ועוד שני זוגות שנראו לי פרקטיים במיוחד, שהייתי מצליחה להסתדר איתם לאורך כל השנה. סך הכל 5 זוגות שכדאי מאוד שיהיו לך בארון.


יכולות לנחש מה הנעליים שבחרתי?



נלך בסדר יורד:
מוקסינים או נעלי בובה בצבע ניוד או חום - פחות הסגנון שלי אבל לגמרי יכולה לראות איך זה מתאים לאינספור אאוטפיטים


סנדלים מטאליים - אני אישית מעדיפה עם עקב אבל למי שחורשת על סנדלים במהלך הקיץ עדיף סנדלים שטוחים. יכול להתאים כם לאירועים וגם ליומיום עם כל דבר בערך


נעלי עקב אדומות - נעליי היציאה האולטימטיביות. תמיד גורמות לי להרגיש סקסית ומרימות כל אאוטפיט. בשבילי מספיק עקב קטן אבל אם את מיומנת עם עקב גבוה יותר זה עוד יותר טוב



מגפונים שחורים - מבחינתי הבחירה האידאלית היא ד"ר מרטינס אבל גם עד שקניתי סוף סוף ד"ר מרטינס הייתי חורשת על זוג אקראי של מגפונים שחורים. ואם לא היה חום אימים אז גם בקיץ

סניקרס לבנות - הנעליים שפשוט אי אפשר בלעדיהן. בחורף או בקיץ. עם מכנסיים, חצאיות , יומיומי או אלגנטי. תמיד עובד ותמיד מגניב. אני מעדיפה ללכת על משהו קלאסי כמו אולסטאר או סטן סמית' אבל אפפשר גם לאמץ בעדינות טרנדים מתחלפים.

הלכתי על האאוטפיט האהוב עלי לאחרונה - ג'ינס בויפרנד שחור שקניתי בזארה מן בסייל (עלה לי 50 שקלים יאיי), גולף לבן מאסוס ומעיל אופנוענים חרוש במיוחד אותו שילבתי עם הנעליים המועדפות עלי מראש הרשימה - סניקרס לבנות, ד"ר מרטינס חורות ונעלי עקב אדומות:








כדי לסגור את הלוק הוספתי חגורה, שרשרת עדינה, משקפי שמש חתוליות, כובע רחב שוליים ומגוון הטבעות שלי:



מאז שמתי לב שלרוב אני באמת הולכת עם האולסטאר והד"ר מרטינס וניסיתי לגוון קצת בבחירת הנעליים שלי.

פירוט הלוק:
מעיל אופנוענים - אלי אקספרס
חולצת גולף לבנה - אסוס
ג'ינס - זארה מן
ד"ר מרטינס - אוריג'ינלס
אולסטאר עם פלטפורמה - אסוס
נעלי עקב אדומות - אסוס
חגורה - אסוס
תיק - מנגו
כובע, שרשראות וטבעות - אוסף אישי (הטבעות של החתול והשור מElina Gleizer)


אז מה חשבן על הבחירות שלי? על איזה זוג מהארון שלכן לא הייתן מוכנות לוותר?

שיהיה סוף שבוע מעולה,
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה