יום חמישי, 21 בפברואר 2019

Velvet is the new black - איך לובשים קטיפה

עוד מהילדות שלי אני זוכרת חליפת קטיפה מהממת שאמא שלי קנתה לי בגיל 10 בערך. החליפה הייתה בצבע שחור עם כפתורים כסופים מיוחדים בדמויות של כלי נגינה. זה היה הבגד הכי חגיגי שלי. הבגד הזה ממש נחרט לי בזיכרון ואולי הוא הסיבה לחיבה המוגזמת שיש לי לקטיפה. עד היום אחד הבדים האהובים עלי הוא קטיפה. עד כמה שקטיפה הוא בד חגיגי ולאגנטי, דווקא בשילובים היומיומיים הוא יכול להיראות הכי טוב.





קטיפה חוזרת מדי פעם לאופנה אבל היופי האימיתי הוא שקטיפה היא מהדברים שהאלה שתמיד יראו שיא הסטייל. אל תתנו לטרנדים שבאים והולכים לבלבל אתכן - פריט קלאסי מבד קטיפה יציל אתכן בכל מצב שאין לכן מה ללבוש.




מבחינת צבעים הכי בטוח ללכת על שחור. המרקם של הבד לא בולט במיוחד וילך טוב עם כל פריט שחור אחר או עם פריט בצבע טבעיים כמו ניוד או אוף וויט. אם בכל זאת בא לך משהו קצת יותר בולט, קטיפה אדומה בהחלט תפנה אליך לא מעט מבטים.

אפשר להתחיל בקטן עם איזה אקססורי מקטיפה - תיק, צעיף דק או אפילו נעליים. שמלת קטיפה בצבע שחור לגמרי יכולה להיות ה little black dress האולטימטיבית שלכן. עוד פתרונות טובים להתחלה הם טייץ מקטיפה או שמלת קטיפה עם כתפיות ספגטי שאפשר לשלב עם חולצה מכופתרת, טישירט או גולף מתחת למראה ניינטיזי מגניב.

אם אתן נועזות, אז חליפת קטיפה בצבע מעניין היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לסטייל שלכן.  את המכנסיים ובעיקר את הז'קט תוכלו לנצל בעוד אינספור שילובים. עוד אופציה קסומה היא שמלת קטיפה עשירה בבד ועדיף שתהיה בצבע בולט



חליפות קטיפה בצבעים מעניינים

אאוטפיטים מושלמים באדום


את טייץ הקטיפה שלי עוד ניצלתי המהלך ההריון - כל התמונות בפוסט: מה לובשים בהריון

הפעם הלכתי על בטוח עם מכנסי קטיפה וגופית קטיפה שמתחתיה הוספתי גולף שחור. את אותו אאוטפיט לבשתי לחתונת ערב לא מזמן בלי הגולף ועם שרשרת מוזהבת גדולה. כל אחד מהפריטים נקנה לחוד ומתאים בעוד מגוון שילובים







מוזמנות לעמוד האינסטגרם שלי לעדכוני אופנה מדי יום e_fashionella
שיהיה שבוע נפלא ומלא סטייל,

Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה