יום חמישי, 8 במרץ 2018

מה לובשים בהריון? #1

הריון הוא תקופה מאתגרת מהמון בחינות. נוסף על כל השינויים הגופניים והרגשיים, גם המלתחה שלנו צריכה לעשות התאמה מהירה למצב החדש. הגוף של כל אחת מגיב אחרת להריון, ושלי אישית התחיל להשתנות בערך מהרגע הראשון. כבר מהחודש השני שום דבר לא עלה עלי. דבר ראשון המותן שלי התרחבה אז כל החצאיות והמכנסיים בגזרה גבוה לא היו אופציה. בנוסף, השליש הראשון מביא איתו המון חוויות גופניות נפלאות כמו בחילות, בטן נפוחה ורגישה ותחושת אי נוחות כללית ככה שכל מה שהיה קצת צמוד ולא מאוד נמוך בגזרה גם יצא מחוץ לתחום. הייתי צריכה להתאים את המלתחה, ומהר. בתוך כל ההתרגשות גם לא בא לך שישימו לב כל כך מוקדם....


אז מה בכל זאת עושים מבלי להחליף לגמרי את כל המלתחה?



בתור התחלה קניתי שני זוגות מכנסיים לא צמודים בגזרה מחוייטת במידה יותר גדולה מהמידה הרגילה שלי, זה שיפר את המצב משמעותית. חלק מהחצאיות שלי עברו הרחבה קלה וחצאית נוספת, גם היא במידה יותר נרכשה בתמנון בהנחה. לכל שאר הזמן הפתרון שלי היה פשוט - טייץ וטוניקה. אז כמה שהשילוב הזה נשמע מחריד אם עושים אותו נכון זה יכול לצאת דווקא לא רע. והשילוב הזה עם אותם הטייצים והטוניקות מלווה אותי עד עכשיו.

הלכתי בעיקר על טייצים מעניינים - כאלה על עם הדפס או בד מעניין. כל דבר שמושך תשומת לב מהבטן (שכנראה זה רק בראש שלך שבשלב הזה כולם רואים) עבד מבחינתי. בגזרת הטוניקות הלכתי בעיקר עם טוניקות מכופתרות בגזרות רחבות. הכפתורים מוסיפים תחכום ועם שרשרת מעניינת מתחת לצווארון האאוטפיט כולו מקבל טוויסט מעניין. בימים קרירים אפשר להוסיף ווסט או איזה סריג אוברסייז - ממש כמו שעשיתי בפוסט: מגפיים מעל הברך. עם טייצים אופן כללי מגפיים גבוהים הם בחירה לא רעה.

תבדקי כמה אופציות מבחינת האורך של הטוניקה לראות מה עובד עליך הכי טוב. בכל מקרה אזור המפשעה אמור להיות מכוסה. בשבילי כל מה שבאורך סוף הישבן לא עבד והטוניקות הארוכות יותר נראו הכי טוב. מבחינת הצבעים והגזרות - כל מה שאת אוהבת יעבוד. אבל אם בחרת ללכת על צבע אחיד לכל האאוטפיט תגווני בטקסטורות של הבד - כמו למשל עם טייץ קטיפה או דמוי עור או עם אקססוריס משלימים.

ממה בכל זאת כדאי להימנע?
אורך לא מחמיא של הטוניקה יצור אשליה של גוף קצר אז אני הייתי מתמקדת בטוניקות ארוכות יותר ומשחקי אורכים עם ווסטים או קרידיגנים. מבחינת הטייץ תשימי לב שהוא לא שקוף או בלוי ועדיף שהאורך שלו יהיה עד הקרסול. מבחינתי טייץ 3/4 הוא לא אופציה (כשלא מדובר בשיעור יוגה) אבל אם את מצליחה לגרום לזה לעבוד וזה נוח לך לכי על זה.

אחד השילובים האהובים והחורשים ביותר שלי הוא טוניקה מכופתרת אהובה במיוחד שמלווה אותי כבר המון זמן עם טייץ קטיפה בצבע שמתאים לרקמה שעל החולצה. הטוניקה הוזמנה מזמן מSHEIN ומשמשת אותי היטב מאז, גם בהריון (אפשר לראות אותה בפוסט : רוקמת החלומות). הטייץ נקנה בטרנץ' ועבר הצרה קלה. לסגירת הלוק שילבתי מגפוני עקב שאני עדיין מצליחה לנעול לפרקי זמן לא ארוכים מדי :



טוניקה - SHEIN כ20 דולר
טייץ קטיפה - טרנץ'
מגפיים - גזית
תיק - אסוס
משקפיים - קרולינה למקה
שיהיה סופ"ש נעים וכייפי,
שלכן תמיד,
Fashionella

2 תגובות:

  1. מדהים שעדין גם בחודש 8 אם את לא על הצד בתמונות לא רואים בכלל את הבטן
    פוסט נפלא

    השבמחק