יום ראשון, 21 בינואר 2018

מגפיים מעל הברך

מגפיים מעל הברך מככבים באינסטגרם וברחבי הרשת כבר כמה עונות. ממש רציתי זוג כזה אבל היו לי כמה חששות. קודם כל חששתי שזה יראה מוזר על מישהי בגובה שלי ובעיקר שזה יראה מתאמץ יתר על המידה. אחרי הרבה התלבטויות, ובבוא המבצע המתאים באסוס על הזוג שרציתי,  החלטתי שלא אכפת לי ואני הולכת על זה






בינתיים יצא לי ללכת עם המגפיים לא מעט, אפילו לעבודה. בימים קרים הם אופציה טובה ומחממת מעל טייץ או בשילוב על חצאית מיני וגרביונים (עדיף שקופים).

כשקונים מגפיים מעל הברך יש מספר דברים לקחת בחשבון, חשוב להבין למה את רוצה שהמגף ישמש אותך - ליומיום או בעיקר ליציאות ועם מה את הולכת לשלב אותו. כשתיסגרי על אלה יהיה לך יותר קל להחליט בכל אחד מהפרמטרים הבאים:

1. הגובה אליו מגיע המגף על הירך - ככל שזה יהיה גבוה יותר כך פריט הלבוש איתו תרצי לשלב את המגף יצטרך להיות קצר יותר. החצאית או המכנסיים כמובן יכולים לכסות את המגף אבל אז אני מרגישה שקצת מאבדים את הפואנטה.
2. העקב - עקף גבוה ודק יותר ייצור מראה יותר נועז ויותר חגיגי. אני פחות התחברתי לשילוב של מגף מעל הברך עם עקב ושמלה צמודה אבל גם פה זה מאוד תלוי בלובשת ובסטיילינג הכללי.
3. הצבע - בתור זוג ראשון כל צבע בייסיק יעבוד - שחור, ניוד או אפור. לא הייתי משתוללת עם צבעים נועזים מדי אבל אם את במוד המתאים גם אדום יכול לגמרי לעבוד.
4. החומר - רוב הדוגמאות שאני ראיתי הן מזמש אבל גם דמוי עור הוא אופציה טובה (אם כי לדעתי נועזת יותר)

גיליתי שעם השילוב הנכון לא רק שהמגף לא גורם לי להיראות עוד יותר נמוכה אלא להפך, יוצר פרופרציות מחמיאות.

ממה עדיף להימנע:
1. יותר מדי עור חשוף - אם הרגליים חשופות, מומלץ לבחור בחלק עליון סגור יותר
2. יותר מדי צמוד - נסי לשחק עם המרחק של הפריטים מהגוף כדי לא ליצור מראה חנוט ולא נוח
3. העמסת טרנדים\ העמסת פריטים בולטים - המגפיים גם ככה ימשכו מספיק תשומת לב אז לא הייתי מעמיסה מעבר אליהם. אבל דווקא מגפיים בצבע שחור ורגוע יכולים ללכת מעולה עם פריטים מודפסים.
4. התאמה מוגזמת בצבעים - אם המגפיים בצבע מיוחד תשאירי להם את הפוקוס ואל תתאימי בול בצבע את הג'קט למשל

הנה כמה תמונות להשראה:
עם חצאית - השילוב האולטימטיבי שפשוט נראה מעולה. פה גם אפשר להעז בפרינטים וטקסטורות


עם ג'ינס - יש ברחבי הרשת דוגמאות מוצלחות לשילוב המגפיים עם ג'ינס, לי עדיין לא יצא ליישם בהצלחה ואני לא ממש מבינה איך עושים את זה והאם זה בכלל נוח. מגף צמוד מאוד וג'ינס כנראה לא יחמיא לכל אחת, ואלה שמתרחבים בקצה יכולים להרחיב את הרגל עוד יותר אבל לשיקולכן:


בימים פחות קפואים אפשר לנסות את המגפיים עם איזה מכנסון, עלי אישית אני מרגישה שזה פחות יעבוד. בכל המקרה אם החלטת לנסות - keep it simple. אל תעמיסי בטרנדים נוספים או פריטים שיכולים למשוך תשומת לב נוספת, מכנסון, חולצה אוברסייז ו\או ג'קט מחויט יעשו את העבודה.


עוד שילוב שממש בא לי לנסות זה מגפיים מעל הברך עם שמלת סוודר אוברסייז מפנקת



אני הלכתי על בטוח בשילוב הצבעים המועדף עלי עם מגף בצבע שחור ללא עקב. הפעם שילבתי אותו עם טייץ שחור מנצנץ, טוניקה לבנה מכופתרת וסוודר שחור מעל. היה די קר אז סגרתי את הלוק עם מעיל אפור ארוך שנקנה בבלק פריידיי בזארה:




מגפיים - אסוס, כ25 פאונד
טייץ מנצנץ - סטודיו פאשה אאוטלט, 40 שקלים
חולצה לבנה מכופתרת - אסוס, כ12 פאונד
סוודר אוברסייז - SHEIN - 15 דולר
שיהיה שבוע חמים ויבש,
וכמובן מלא סטייל,
שלכן, בכל מזג אוויר

Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה