יום שישי, 10 בנובמבר 2017

קלסיקה במיטבה - שמלת נקודות

למרות שלרוב אני משתדלת לא להזמין בגדים באלי אקספרס, לא יכולתי לסרב לשמלת הנקודות הקסומה הזאת. קראתי קצת ביקורות והיות והמחיר שלה היה ממש סבבה אז החלטתי לנסות. והכמעט 10$ האלה בהחלט היו הימור מנצח





השמלה מבד שיפון בגזרת מעטפת מחמיאה. לשמלה ביטנה שיכלה להיות ארוכה יותר אבל בשבילי היא סבבה. אם אלך איתה לעבודה כנראה אצטרך חצאית תחתית בצבע כהה.
שמלת נקודות בגזרה הנכונה היא מתכון בטוח לאאוטפיט מתוחכם ואלגנטי. לי אישית היא מזכירה סגנון בריטי מאופק ותמיד נראית קלאסית ונטולת מאמץ. במיוחד עכשיו בעונת המעבר היא יכולה ללכת מעולה עם מגפונים וקרדיגן אוברסייז מפנק או אפילו מעיל אופנוענים לשבור קצת את הרכות של השמלה:

אם בא לך מראה נקי ונשי יותר נעלי עקב הן בחירה מעולה:

מבחינת צבעים השילוב הקלאסי של כחול כהה ולבן הוא בהחלט האולטימטיבי אבל גם שילובים מרעננים של אדום ולבן יכולים להיות ממש מוצלחים. גם בדים ייחודיים כמו קטיפה ושיפון יכולים להוסיף קצת אדג'יות ועניין ללוק:



מקורות השראה:
www.nicolettemason.com

השמלה שאני קניתי בעלת רקע כחול כהה עם נקודות לבנות. שילבתי אותה עם המגפונים החדשים שלי מאסוס שהיו קניה מוצלחת במיוחד:



שמלה - אליאקספרס, כ10 דולר
מגפונים - אסוס, כ50 פאונד
תיק - אסוס, מתנת יום הולדת
לינקים:
שמלה
נעליים

תמיד מוזמנות לעמוד האינסטגרם שלי: e_fashionella

שיהיה סוף שבוע נפלא,
תצברו כוחות והשראה לשבוע שיגיע,

שלכן,
Fashionella

תגובה 1: