יום שבת, 23 בספטמבר 2017

Must have T-Shirt

לרוב אני נמנעת מלקנות פריטים חרושים שניתן לראות בכל פינה, אבל את הפריט הזה רציתי כל כך הרבה זמן שברגע שהמידה שלי חזרה למלאי באסוס הזמנתי לי מיד. אז אם יצאתן מהבית בחודש-חודשיים האחרונים אתן בטח יודעות על איזה פריט אני מדברת - הטי שירט הקלאסית של ליוויס שאפשר למצוא כמעט בכל ארון:



אז למה בכל זאת החלטתי לקנות את החולצה שהפכה למדי הקיץ הלא רשמיים שלי (ושל שאר בנות ישראל)?



 עוד מירח הדבש שלנו בארה"ב חיפשתי אותה בכל מקום. נכנסתי לפחות ל-5 חנויות ליוויס בהן המידה שלי אזלה מהמלאי. גם באסוס היא לא הייתה במלאי. ובתור פנטזיה לא ממושת הייתי חייבת להשיג אותה.
מזל שהחלומות שלי הם ברי השגה , הייתי יכולה לפנטז על איזה טי שירט ממותגת ש גוצ'י אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד, וחוצמזה טי שירט ב למעלה מ1500 שקלים רק כדי שאני אהרוס אותה בכביסה נשמע לי קצת מוגזם. אם בכל זאת בא לך אפשר למצוא את הטישירט של גוצ'י כאן


מאז הזמנתי את הטישירט כמתנה ל3 חברות ואנחנו פשוט נאלץ לתאם לא ללבוש אותה בו זמנית.
את הטישירט הזאת חשבתי לא לכבס לעולם אבל לא הייתי לי ברירה והיא התלכלכה כדרכן של חולצות לבנות - במייקאפ. מכונת הכביסה שלנו לא בדיוק אמינה אז החלטתי לעשות כביסה ידנית עם חומר מלבין והייתי מרוצה מהתוצאה (בתמונות החולצה כבר אחרי כביסה).
בעצם אם אם הייתי יכולה ללכת כל הקיץ עם אותו אאוטפיט, כנראה שהאאוטפיט שהייתי בוחרת בו היה זה:






טישירט - ליוויס מאסוס - 20 פאונד
ג'ינס - ליוויס מטרנץ'
סניקרס - אדידס מאסוס - עכשיו בהנחה, כ40 פאונד
עכשיו כשהקיץ כבר אוטוטו נגמר, אני כבר בונה על הטישירט לעונת המעבר. כמה דוגמאות להשראה:

את הטישירט תוכלו למצוא באסוס: Levi's Logo T-Shirt
שתהיה שנה מלאת סטייל ושבוע קל,

Fashionella


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה