יום רביעי, 24 באוגוסט 2016

סייל - זה הזמן לבייסיק

קשה לא לשים לב לסיילים של סוף העונה שכבר זמן מה רצים ברשתות. ברוב הרשתות הסייל נמצא כבר די בסוף מה שאומר שאין הרבה מידות אבל יש הרבה בלאגן. המחירים בסייל יכולים לצנוח אפילו עד 70% מהמחיר המקורי וכשמוצאים משהו במידה קשה שלא לקנות. דווקא כאן הייתי ממליצה להתאפק ולא לקנות את כל החולצות עם הכתפיים החשופות שיש בחנות.

אז מה בכל זאת כדאי לקנות (הרמז בכותרת)





אני תמיד ממליצה בסייל לחפש טוב טוב אחרי בייסיקים שווים שישמשו אותנו גם בעונות הבאות. ככה מצאתי את הג'ינס המושלם שחיפשתי מלא זמן. את הג'ינס (יחד עם ג'ינס שחור נוסף בגזרה קצת אחרת) קניתי בזארה בתחילת הסייל כשעוד היו מידות. חיפשתי המון זמן אחרי ג'ינס שחור בגזרה גבוהה וכשמצאתי את הג'ינס הזה, למרות שהוא לא היה הכי זול הייתי חייבת לקנות אותו. ללכת עם ג'ינס לעבודה עכשיו לא בא בחשבון אז חנכתי אותו בארוחת צהריים של יום שבת אצל המשפחה של רום.
את הג'ינס שילבתי עם חולצה שנקנתה אמנם בתחילת עונה אבל ממש בזול, גם היא מזארה. ההדפס הלבן של שמות של ערי בירה על הרקע השחור והגזרה המעט רחבה לגמרי קנו אותי. היא מסתבר גם ממש מסקרנת אנשים שרוצים לקרוא מה כתוב עליה. את הנעליים המושלמות שעלי היו של אמא שלי ממש מזמן, אפילו נעלתי אותן לנשף הסיום שלי בתיכון (שבחישוב מהיר היה ממש מזמן). אחרי שהחרבתי להן את העקב בנשף ואמא שלי החליפה אותו ומאז הן אצלי. אלו נעלי העקב הכי נוחות שיש לי והן עדיין במצב מעולה.





עוד בייסיקים שכדאי לחפש בסייל:
חולצות חלקות בצבעים נטראליים - לבן, שחור, אפור, כחול כהה
מכנסיים מחוייטים חלקים - הייתי הולכת על בז' או צבעים פאסטליים
ג'קטים לעונת מעבר - למרות שזה יותר טרנדי אבל הסגנון הצבאי ובומברים למיניהם (כזה קיבלתי מתנה לאחרונה) יכולים להיות מעולים בסתיו הקרוב
נעליים - רק אם זה משהו שבטוח תלכו איתו בשנה הבאה, אותו הדבר לגבי בגדי ים

והשיר שמתחבר לי לאווירה של האאוטפיט הזה, מהאלבום האהוב עלי של הArctic Monkeys :




שיהיה המשך שבוע שכולו שיק ומוזיקה משובחת,

תגובה 1: