יום שני, 12 בספטמבר 2016

מכירה ביתית

כמה שאני אוהבת את הבגדים שלי, מגיע הרגע שצריך להיפרד. לרוב הפריטים שלי נתרמים או נמסרים בטרנץ' אבל כשענבר (בובו) רצתה לעשות מכירה ביתית, הרעיון כל כך ריגש אותי שמיד החלטתי להצטרף. נראה לי כל כך כיף לפתוח את הארון והלב לאנשים אחרים, לפגוש פרצופים חדשים ולהכיר חברים חדשים! בחרתי את מיטב הפריטים שיושבים אצלי בארון ללא שימוש והם עכשיו יכולים להיות שלכן! המחירים כמובן יהיו נוחים - הכל עד 50 שקלים

אז מה יהיה במכירה?



חלק מהפריטים נקנו באיזה רשת, חלק הוזמנו מחו"ל, חלק נקנו בחניות יד שנייה קסומות וכמעט כולם בעלי ערך סנטימנטלי ואשמח אם ימצאו בית חם. יש פריטים שאפילו כיכבו בבלוג. יהיו כמה פריטים למסירה (חינם אין כסף) ויימכרו בנוסף קישוטי שיער פרחוניים עבודת יד (שאני הכנתי). המכירה הולכת להיות קסומה ובין כל מי שתגיע יוגרלו כל מיני הפתעות. וסתם יהיה כיף אם תבואו, נשתה משהו, נקשקש, יהיה כיף!

הנה טעימה מהפריטים שיוצעו למכירה (שאחרי הצילומים כמעט התחרטתי והשארתי לעצמי):



יהיו במכירה:
לוק1: שמלה - 30 שקלים, כובע 10 שקלים, נעליים - 40 שקלים
לוק 2 : חצאית - 20 שקלים, חולצה 15 שקלים, תיק - 25 שקלים


והזרים:





כל הפרטים פה: מכירה ביתית
מחכה לראותכן,
אלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה