יום שישי, 12 באוגוסט 2016

Night Out - חיי הלילה של תל אביב

באחד מימי שישי האחרונים החלטנו לצאת קצת מה compfort zone שלנו, הלא הוא שרונה-דרום אבן גבירול, והרחיק למחוזות מסקרנים ונוסטלגיים באיזור שוק הכרמל. יש כמה מקומות שאנחנו אוהבים שם במיוחד אז ארזנו את עצמנו ויצאנו לדרך.


אז איפה ביקרנו וכמה כיף היה? (רמז: ממש כיף!)



 אחרי ביקור אקראי בבר "סלון ברלין" לפני זמן מה, מאוד רצינו לחזור לשם - המחירים זולים, האווירה כייפית וזורמת וחיי הלילה תוססים. טיילנו ברגל לאזור ולמזלנו בערב כבר לא היה כל כך חם אז לא הגענו מותשים. בכל זאת החלטנו לשבת בפנים במזגן. החסרון המרכזי של המזגן הוא ריח הסיגריות בפנים שעבורי די מבאס את הבילוי והבגדים. שתינו שתי בירות שהיו במבצע (20 שקלים לחצי + צ'ייסר - שווה!), בלסתי את התורמוסים שהגישו לנו ליד, והמשכנו לדרכנו. היעד הבא היה המלבי בר (או איך שהוא לא נקרא) שצמוד למנזר, אכלנו מלבי טעים (אפילו מאוד) וזול (10 שקלים) והמשכנו למנזר. מפאת חוסר מקום בחוץ התיישבנו בפנים. שם היה מוצלח יותר כי לא עישנו ולמרות השעה המאוחרת היו הרבה אנשים והייתה אווירה כייפית במיוחד. גם במזנר הבירות זולות (משהו כמו 24 שקלים לחצי) והאוכל טעים וזול. החוויה השונה והמעניינת הדהדה אצלי בתודעה הרבה זמן אחרי ושנינו הרגשנו כאילו ביקרנו לרגע בחו"ל. חמרות שהכל היה הכי תל אביב והכי מוכר זה הי קצ אחר ומיוחד.

לשמחתי רום איכשהו שרד את ההליכה בחום והסכים לעשות כמה תמונות אומנותיות בשוק. לבשתי חצאית מידי אדומה שקניתי בסייל ברוני קנטור שהצטלמה נהדר עם גופיה כסופה מגולף. הגופיה בעלת מפתח גדול בזרועות אז שילבתי אותה עם טופ תחרה בצבע שחור. לסיום הוספתי את השרשרת האוהובה עלי ואולסטאר לבנות.
התמונות הן בסגנון שונה מאיך שאני מצטלמת בדרך כלל וממש אהבתי אותן. הנה מקבץ נבחר:




חצאית - רוני קנטור, 165 שקלים בסייל
גופיה - גולף
שרשרת - תכשיטי sea stone, כ180 שקלים

מקווה לחזור לשם בקרוב,
שיהי סופ"ש מהנה ושיקי,
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה