יום רביעי, 6 ביולי 2016

צבעי קיץ

הקיץ הזה הוא הצבעוני ביותר שהיה לי אי פעם. אולי זה החום שמבלבל אותי או סתם החשק לעשות כיף מהבגדים שאני לובשת אבל השינוי הזה בהחלט בולט. לאחרונה גם מצאתי את המדים שלי לקיץ (כל הפרטים בפוסט הבא) וזה עושה לי מצב רוח אופנתי נועז במיוחד. אני משתדלת לרכוש כמה שיותר פריטים צבעוניים וכיפיים. תגובה על פוסט ישן למדי הזכירה לי שלפני שנתיים הקיץ שלי היה כולו שחור ולבן: פוסט נוסטלגי בשחור ולבן. מה שכן משותף לשני האאוטפיטים זה פריטים אהובים שנרכשו במחירים שווים מאותו מקום. באחד בימים היותר שמחים וצבעוניים שלי לבשתי את האאוטפיט הבא לעבודה:


אז מאיפה כל הקסם הזה והאם זה בכלל לגיטימי ללבוש חצאיות טול?





אז לגבי חצאיות טול - ברור שכן! אני הסתובבתי כל היום וטענתי שאני נסיכה. אנשים אפילו האמינו לי. ובכלל זה עשה לי מצב רוח מרומם במיוחד כל הטול הנסיכותי הזה. אם החלטת להיות נסיכה ליום אחד וללכת על חצאית טול הייתי ממליצה לשלב חולצה לא גדולה במיוחד, אפילו צמודה אם זה זורם לך. ההדגשה של המותניים קריטית כאן כי כל הפלאף הזה בחלק התחתון יכול ממש להוציא את הגוף מפרופרציות. עדיך ללכת על חולצה קלילה (לא ממש מוקפדת ומחוייטת) או מחוספסת כדי לשבור את כל העדינות. באגף הנעליים אני הלכתי על הקיטש עד הסוף עם נעלי החתונה הורודות שלי אבל בהחלט אפשר להתפרע פה. באופן כללי עם חצאית נפוחה באורך בעייתי לא יזיק קצת גובה בעקב.

מבחינת הצבע החלטתי ללכת על מונוכרום בצבעים פאסטליים (שמאוד אופנתיים עכשיו). הצבע האחיד מעניק תחושה של אורך ואני נראית פחות קצרה ממה שאני באמת. לכן גם הרשיתי לעצמי ללכת על שטוח. אם לא בא לך להיראות ילדותית או דביקה מדי, חצאית בצבע שחור או כל צבע בייסיק אחר עם חולצה לבנה תתן לוק מתוחכם ואלגנטי יותר (גם את זה כבר ניסיתי בהצלחה רבה).

את החולצה הזאת שכאילו נבראה עבור החצאית קניתי לא מזמן הH&M. למרות שהסייל הנפלא שכבר התחיל בH&M (וכמובן שקניתי כבר כמה פריטים בסייל) הוא זה שמשך אותי אבל החולצה הקסומה הזאת עלתה מעט גם בלי הסייל. ברגע שראיתי אותה ידעתי בדיוק עם מה אני הולכת ללבוש אותה. החצאית שכבה אצלי בארון זמן מה ופשוט לא הצלחתי למצוא חולצה שתתאים לה. הנשמות הטובות בH&M שמעו את מצוקתי וייצרו אותה במיוחד עבורי. ומהלך די לא אופייני לי לבשתי אותה כבר למחרת (אני נותנת לפריטים להתבשל אצלי כמה מים לפנים שאני חונכת אותם).

לסשן הצילומים הכייפי (בשבילי בעיקר, רום ממש סבל מהחום) הלכנו על לוקיישן אהוב בשכונה עם קיר גרפיטי צבעוני שמשתלב היטב עם ההאוטפיט:



 
 
  
 חצאית - אליאקספרס, כ 12 דולר
חולצה - H&M, כ50 שקלים
נעליים - אסוס, כ 12 פאונד
תיק - זארה, 30 שקלים

   
שיהיה סופ"ש קסום, כייפי וצבעוני,
תעשו מלא כיף,

נשיקות,

תגובה 1: