יום שלישי, 19 ביולי 2016

שמלת קימונו

אחד התחביבים המוכרים שלי הוא קניות אונליין. אני מזמינה כמעט הכל מהאינטרנט וממגוון אתרים. יש אתר אחד שאני מכירה מזמן ומאיזשהי סיבה נרתעת ממנו בכל פעם שאני נכנסת - SHEIN. אולי זה המבחר, אולי זה כי רום לא מכיר אותו ולא יכול לעזור לי, אולי אלו דמי המשלוח... לא יודעת בדיוק. חברות שלי מזמינות משם לא מעט פריטים שווים שלא פעם אני חומדת לעצמי ועדיין אני לא מצליחה להתגבר על המחסום שיש לי. יום אחרי שהתלהבתי בטירוף משמלה שחברתי ענבר (איזה כיף שאנחנו אותה מידה) הזמינה משם ואיימתי לגנוב לה אותה, שמחתי לגלות מייל מנציגה של האתר שמזמינה אותי לקבל פריט להתנסות. שאני אסרב? לא ולא!
המבחר היה עצום אבל בסוף הצלחתי לבחור:



אז למה בחרתי את הפריט הזה דווקא ומה אני חושבת עליו?



אז היות ואני לא מכירה את האתר והמידות של הפריטים בו רציתי משהו שלא חייב להיות בול במידה או one size. העדפתי שמלה כדי שתחזיק אאוטפיט בזכות עצמה ושתהיה קלילה ותתאים לקיץ. לא רציתי משהו צבעוני או טרנדי מדי גם כי קניתי המון פריטים צבעוניים לאחרונה וגם כדי שהיא תשמש אותי גם בהמשך השנה. אחד הטרנדים שמבצבצים להם כמעט בכל עונה ואהובים עלי במיוחד הוא טרנד הקימונו ושנה שעברה יצא לי להזמין כמה עליוניות קימונו שאני אוהבת במיוחד. כשעברתי על השמלות באתר שמלת הקימונו הפרחונית הזאת משכה את תשומת ליבי. היא בגזרת מעטפת מה שאומר שהיא יכולה להתאים למגוון מידות, הצבעים שלה נעימים וכבר יכולתי לדמיין אותה עם איזה כובע רחב שוליים. השבוע ההזמנה שלי הגיע (כעבור שבועיים בערך) ולא יכולתי לחכות לסופ"ש כדי לחנוך אותה!

השמלה מבד דק וקליל, וכמעט שלא נופלת באיכותה מהפריטים הנמכרים ברשתות הגדולות. הגזרה של השמלה מחמיאה ויכולה להתאים גם למידה גדולה יותר. אני לגמרי רואה את עצמי משלבת אותה גם באאוטפיטים בעונות הקרירות יותר עם מגפונים ואיזה ז'קט מעל. הפריע לי שהיא מתקמטת בקלות ולצערי לא גיהצתי אותה היטב לפני הצילומים ושבחלק התחתון זה לא ישב עלי ישר. אז כמו שדמיינתי שילבתי את השמלה עם כובע רחב שוליים ונעליים גסות לשבור את אוויר הלנז'ריי של השמלה (עד שנעלתי נעליים והוספתי כובע רום טען שהיא נראית כמו פיג'מה). לכובע הוספתי קישוט שיער מפרחים שהכנתי לעצמי ליום ההולדת והתאים בול לשמלה:

  


כובע - אסוס, 6 פאונד
שרשרת ארוכה - חלק משרשרת, קסטרו, כ20 שקלים
שרשרת גורמט קצרה - גולף , כ 20 שקלים
נעליים - אסוס, כ 120 שקלים
קישוט פרחים - עבודת יד

בשורה התחתונה, לא בטוח שהייתי משלמת את המחיר המלא על שמלה פלוס דמי המשלוח אבל כדאי לעקוב ולהזמין כשיש מבצעים ומשלוחים חינם (ושוב תודה לענבר שגילתה לי שיש אפשרות כזאת). עוד מסקנה מתבקשת - עם סטיילינג נכון אפשר to pull it off עם כל פריט (כמעט).

לינק לשמלה: שמלת קימונו


שיהיה המשך שבוע קסום וממוזג,
Fashionella

4 תגובות:

  1. השמלה מאוד חמודה והיא אחלה שמלה לחופשה, או לחיים בישראל, שניראים כמו חופשה.
    בכל מקרה, מבינה את החשש מהאתר הזה, אבל מצד שני אני לא כל כך מזמינה באינטרנט, אז אולי זו רק אני.
    וגם התמונות בפוסט הזה ממש יפות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ממש אהבתי את הסשן הזה, רום עשה עבודה מעולה!

      מחק
  2. זאת שמלה שקניתי בזארה לפני בערך שלוש שנים. בדיוק אותו דבר. יש לי אותה ואני חורשת עליה. מומלצת בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. אדיר! לא היה לי מושג למרות שכנראה הייתי צריכה לנחש:)
      היא מהממת!

      מחק