יום שלישי, 21 ביוני 2016

קורבן אופנה

לרוב אני משתדלת שלא להיסחף אחרי טרנדים, בטח לא כאלו שנראים לי לא מחמיאים או ממש זמניים. הפעם החלטתי לבחון לעומק שני טרנדים שרצים ממש חזק עכשיו בכל מקום אפשרי : כתפיים חשופות וטרנד הניינטיז האוליטמטיבי - סליפ דרס מעל טי שירט. מזל שזה היה רק להתנסות כי הכי יצאתי קורבן אופנה:



ובקצרה? בצדק נמנעתי מהם עד עכשיו



את החולצה הזמנתי מאליאקספרס והיא באיכות סבירה ביחס למחיר. השמלה אצלי בארון כבר מזמן אבל אף פעם לא ניסיתי אותה עם טישירט מתחת. החלוצה עם הכתפיים החשופות  שהזמנתי פשוט לא נוחה. אולי בחולצות בהן יש הפרדה טובה יותר בין השרוולים ומפתח החזה זה יותר נוח. גיליתי שהגזרה הזו פשוט לא מחמיאה לי והגוף נראה חסר צורה ופרופרציות. את הלוק השני דווקא אהבתי יותר הבעיה המרכזית היא שנראיתי כמו תלמידת תיכון ולא בקטע טוב.

אם בכל זאת בא לכן לאמץ את הטרנדים האלה הייתי מנסה שמלה בהדפס משבצות עדין או פרחים, בעלת כתפיים חשופות והדגשה של מותן לקבלת גזרה מחמיאה יותר. אפשר לשלב עם סנדלים וכובע קש למראה מושלם. את הסליפ דרס הייתי מנסה דווקא הפוך כגופיית בייבי דול מעל טי שרט לבנה עם ג'ינס קרעים וסניקרס. גם הגרסה עם הג'ינס נראית טוב בתמונות ובאורך מדויק של השמלה זה יכול להיות מעניין אבל אז חייבים עקבים.




הנה כמה תמונות סבירות:





בינתיים אני אצמד לדברים שאני יודעת שעובדים בשבילי, כמו הלוק הזה עם אותה חולצה אבל בשילוב: עם מכנסיים מודפסים

שיהיה שבוע שיקי ונפלא
Fashionella

תגובה 1:

  1. מאוד יפה לך עם השמלה וחולצה מתחת. אני ממש חיפשתי חולצה דקה ונעימה בגזרה הזאת שתתאים לזה ולא מצאתי.
    חולצת הכתפיים החשופות היא דווקא טרנד שאני מאוד אוהבת. קניתי אחת ממש מוצלחת בניו יורק וזה לגמרי מספיק לי.

    השבמחק