יום ראשון, 30 ביולי 2017

Summer Dresses

אי אפשר לשרוד את הקיץ הישראלי מבלי להחזיק בארון כמה שמלות קלילות. השמלה הנכונה יכולה להתאים ליום ולערב, לעבודה או ליציאה והיא תקל לו בקצת על החום והזיעה. מה שכן אם את מתכננת לצאת לאנשהו ולשבת בחוץ כדאי שהשמלה תהיה באורך מתאים שיהיה לך נוח ולא תידבקי לכיסא


גם הקיץ יש כמה טרנדים חמים שאת עדיין יכולה לנסות:




גינגהם - הדפס המשבצות החרוש ביותר הקיץ, אם עדיין לא נמאס לך את יכולה למצוא לא מעט אופציות בכל מקום כמעט.
כתפיים חשופות /ספגטי + כתפיים שמוטות -  שמלות עם כתפיים חשופות לי אישית מאוד לא מחמיאות ולא נוחות. הקיץ ראיתי רבה שמלות עם כתפיות ספגטי שמקבלות שדרוג בצורת שרוולים שמוטים. זה בהחלט נראה הרבה יותר נוח ומחמיא. אולי אני עוד ארכוש לי אחת כזאת.
שמלות קימונו - אמנם בחו"ל הפאשניסטות לובשות אותן עם ג'ינס ונעלי mules (גם בגרסה הפתוחה וזה נראה מעולה) אבל לך יש פטור ורק השמלה עם כל נעל שתרצי זה די והותר.  גם אני התנסיתי כבר בסגנון שלא החזיק מעמד אצלי בארון (לפוסט המלא: שמלת קימונו)


וכמובן שתמיד אפשר ללכת על הקלאסיקות
כתפיות ספגטי - כתפיות ספגטי לא יתאימו בהכרח לכל מקום אבל אם מוסיפים טי שירט מתחת זה ממש יכול למתן את הלוק. בדים כמו קטיפה או סאטן עלולים להיות חמים וייראו כמו כותונת לילה בלי טי שירט. בדים פשוטים יותר יכולים לעבוד טוב יותר בימים החמים.
שמלת התה - או כמו שאני קוראת לה - שמלת אלכסה, הלא היא מזוהה יותר מכל עם האישה והסטייל - אלכסה צ'אנג. אגב בדקתי מה מקור השם "שמלת תה" ואפילו יש לשמלה ערך משלה בויקיפדיה - Tea Gown, ומדובר בשמלה שהיה נהוג ללבוש בבית לאירוח לא פורמלי. השמלה עברה מאז לא מעט גלגולים והיום הביטוי "שמלת תה" מתייחס לרוב לשמלה בפרינט פרחוני בעלת שרוולים קצרים או ארוכים, מותן צרה וחצאית בגזרת A.
שמלת ג'ינס - עלולה להיות חמה אם הבד לא דק מספיק אבל בהלחט תספק מידה נכבדת של קוליות
שמלת חולצה - סגנון שאני אישית מאוד אוהבת ואיפילו פרסמתי פה פוסט שלם בנושא - . אז דווקא השמלות עם הכפתורים לכל האורך ברך כלל עשויות מבד יותר חם, שמלות עם כפתורים רק בחלר העליון (כמו חולצות פולו) יהיו קלילות יותר ויתאימו בול לעונה (לפוסט המלא: שמלת חולצה - פריט חובה בכל ארון)


יש לי מספר שמלות שרכשתי העונה ואחת האהובות עלי היא שמלת חולצה בפרינט פירות כייפי. בננות הן כנראה הפרי האהוב עלי ועל שמלה לבנה בגזרה מעט ילדותית הן בכלל נראות מעולה. לאווירת סלט הפירות הוספתי תיק שק בצורת אננס (שלא ברור לי איך עדיין רואים אותם בכל מקום) וסניקרס לבנות מושלמות של אדידס. הסניקרס עשויות בד וזה חיסרון עצום לנעליים לבנות שמתלכלכות ברגע אבל הן מושלמות לקיץ, לפחות בשבילי שכן אני פשוט לא מצליחה למצוא סנדלים השנה




שמלה - SHEIN
תיק - טייגר בפראג
נעליים - אדידס, נקנו באסוס

לינקים: נעליים, שמלה
הנעליים עכשיו בסייל, אני בדרך כלל מידה 37 והזמנתי 37 ושליש
בSHEIN אמורים להיות משלוחים חינם היום ומחר אם בא לכן לנצל את ההזדמנות (זה קורה מדי פעם, מומלץ לעקוב). את השמלה לקחתי המידה S.

המשך שבוע נפלא, הולך להיות חם, תתלבשו קליל ותשתו הרבה מים,
מוזמנות לעקוב אחרי באינסטגרם: e_fashionella
שלכן,
Fashionella

תגובה 1: