יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

איך לובשים חצאיות מידי?

מאחר ולא יכולתי כל הקיץ אפילו לדמיין את עצמי לובשת מכנסיים, חצאיות הפכו לברירת מחדל. לא כל חצאית מיני נראית לי לגיטימית לעבודה ועם מקסי עלול להיות חם ולכן אוסף חצאיות המידי שלי נמצא בשימוש ימיומי. לשמחתי אחד הפריטים שיצא לי לקנות הכי הרבה בחניות יד שניה ובטרנץ' הוא חצאיות מידי.

אז איך לובשים חצאית מידי?


למרות שאני לא גבוהה במיוחד, יש שיאמרו אפילו די נמוכה אני לא מוכנה לוותר על האורך הבעייתי הזה. אחד היסודות של האופנה הפריזאית אומר שעם חצאית מעל הברך (מיני) יש לשלב נעליים שטוחות ועם חצאית מתחת לברך (מידי) מותר לנעול אך ורק נעלי עקב. לשמחתי (או לצערי יותר נכון) אני לא פריזאית ותמיד הייתי מרדנית ואני ממש לא מתכוונת ללכת כל יום לעבודה עם עקבים. כמו שכבר אמרתי חצאיות המידי הפכו למדים הלא רשמיים שלי לקיץ וזה בעיקר מה שאני לובשת לעבודה. השילובים המועדפים עלי הם נעליים (שאני לא יודעת איך להגדיר אותן - מעין נעל בובה או סליפרס אבל סגורים יותר או אוקספורד בלי שרוכים) שקניתי בזארה בצבע קאמל/ניוד שמספקות את אפקט ההארכה של הרגליים או סניקרס לבנות ששוברות את העדינות והנשיות של החצאית. בסופי השבוע אני מרשה לעצמי לנעול עקבים לארוחה המשפחתית. אני מקפידה ללבוש את החצאיות כך שהן יושבות בחלק הכי צר במותן עם החולצה בפנים וכך נוצרת הארכה של החלק התחתון וסידור של הפרופורציות של הגוף. אם מדובר בחצאית נפוחה (כמו בפוסט הנסיכותי שלי: צבעי קיץ ) החלק העליון כדאי שיהיה צמוד או לפחות לא רחב במיוחד. בכל מקרה ההפרדה וההדגשה של המותן היא קריטית.
אפשר לשחק עם שילובי צבעים והדפסים וגם האורך של החצאית הוא די דינמי וכל דבר שיגיע קצת מעל הקרסול ייפול להגדרה. גם החורף הישראלי שאינו חורפי המיוחד חצאית מידי בשילוב מגפונים יכולה לעבוד מעולה בכל שעות היום. גם פה הייתי הולכת על מגפונים בצבע ניוד או מגפונים על עקב שיוסיפו קצת גובה.

כמה תמונות קסומות להשראה:

אחת החצאיות שאימצתי לאחרונה היא חצאית פרחונית בצבעי שחור לבן שנקנתה בטרנץ'. החצאית כאילו נבראה לחולצה שקיבלתי כמתנת יום הולדת בשנה שעברה ולא הצלחתי להתאים אותה לדברים שיש לי בארון. בעבודה חשבו שמדובר בשמלה מרוב שההדפסים מתכתבים בהרמוניה זה עם זה, אפילו נראים כהפכים אחד של השני. בסוף השבוע שילבתי שוב את החצאית והחולצה אך הפעם עם הסנדלים האהובים שלי שקיבלתי מאמא שלי. הוספתי את הכובע החרוש שלי, ושרשרת חגיגית  - שניהם מטרנץ'



חצאית - טרנץ'
חולצנ - מתנה ליומולדת
נעליים - של אמא
כובע - טרנץ'
שרשרת - טרנץ'

מקורות השראה: The Fashion Tag, Pinterest

לעדכונים מדי יום עקבו אחרי באינסטגרם e_fashionella


שיהיה סוף שבוע נפלא ושיקי,
Fashionella

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה