יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

הטרנדים החמים לעונת סתיו-חורף 2016-2017

אמנם הקיץ עוד כאן ויש את עונת החגים להיערך עליה מבחינת הלבוש, אבל הערבים כבר מתחילים להיות קצת קרירים ואפשר להתחיל לפנטז על פריטים השווים שנלבש בסתיו הקרוב. הרשתות כבר עמוסות בניתוח הטרנדים כפי שהוצגו בשבועות האופנה ובתצוגות של הרשתות המקומיות. בחנויות הסיילים כבר מאחורינו ובגדי הקיץ כבר מזמן פינו מקום למעילים וסוודרים. זה זמן מעולה להכין את המלתחה לעונה הקרה ואם יוצא לכם לטוס לחו"ל אולי תתחדשו בכמה פרטי חובה לעונה הקרה במחירים שווים.
לא יכולתי להתאפק והחלטתי ליישם מראש את אחד הטרנדים הבולטים מהתצוגות שבלט באופנת הרחוב בשבועות האופנה בעולם:



אז איזה טרנד בחרתי ואילו טרנדים נוספים צפויים לנו?



במסלולי התצוגה נראו לא מעט טרנדים שחוזרים על עצמם כבר כמה עונות והיו כמה טרנדים רעננים שכנראה  לא יחזיקו הרבה זמן. אני תמיד ממליצה ללכת על פריטים קלאסיים שמתכתבים עם הטרנדים העונתיים ולהסתפק בפריט אחד שהוא ממש טרנדי לשלב אותו בצורה יחודית, מתוך הנחה שלכולם כנראה יהיה כזה.
הטרנדים שאני כבר אימצתי או מתכננת לאמץ בצורה מתונה הם:

צבאי - הטרנד הצבאי בא הולך מאז שאני זוכרת בערך, לי אישית היה קצת קשה איתו בשנים הראשונות אחרי השחרור. מאוד יפתיע אותי אם הדפסים צבאיים של ממש יתפסו בארץ שלנו בה הנושא הצבאי מאוד טעון ומורגש ביומיום. מה שכן, פרטי לבוש בצבע ירוק זית לגמרי יכולים להשתלב במלתחה החורפית. כבר בחורף שעבר נצפו המון ג'קטים קלילים ומעילים בצבעי זית ולי יש כמה כאלה בארון. השילובים שאני הכי אוהבת הם חלק תחתון בצבע זית וחולצה לבנה או שילוב של סגנון צבאי ופרחים (שילוב שנראה לא מעט בשבועות האופנה)

קטיפה - הבד החגיגי והמלכותי הזה חוזר אלינו מדי כמה עונות בצהעים חדשים ובגזרות מעניינות. הטרנד כנראה פחות יתאים ליום במשרד אלא יותר לאירוע או יציאה בערב אבל מה שבטוח , הוא יגרוםפ לך להרגיש הרבה יותר אצילית מבדרך כלל. אצלי בארון יש כמה פריטים מקטיפה שאני מנצלת ברגע שנהיה קר מספיק. עכשיו אני מחכה לאסוף טייץ מקטיפה בצבע בורדו שנקנה בטרנץ, וכולי התרגשות!

מעיל אופנוענים בעידון נשי - מעי האופנוענים לעולם לא יוצא מהאופנה והחורף המעצבים בחרו לשלב אותו עם פריטים נשיים ורכים בכדי לשבור את החספוס, אני זזתי ליישם, בינתיים בחו"ל :).

טי שירט עם שמלת ערב - בהמשך לטרנד הניינטיז מהקייץ של שמלת הסליפ על הטישירט, הסטייל עולה שלב וחולצות הT האהובות משולבות על שמלות ערב חגיגיות וגרנדיוזיות. לאמיצות במיוחד מומלץ לשלב גם ג'ינס מתחת

עוד טרנדים מעניינים:
צבעים - ורוד מסטיק, סגול
טקסטורות - משובצים שונים, פרחוני בסגנון ספות ישנות, מנומר
מעילי פוך
אוברולים ספורטיביים
סגנון סקי מעודן
בדים מבריקים - ויניל וסאטן
חליפות גבריות
בדים מטאליים

דוגמאות קסומות מאופנת הרחוב בשבועות האופנה:




את האוברול ההורס שלי קיבלתי לפני זמן מה ומאז אני לא מפסיקה לחרוש עליו! הוא מבד נעים והתאים לי בול במידה. אני מרבה לשלב אותה עם טישירט לבנה וסניקרס או סנדלי פלטפורמה. וכמובן הכובע האהוב שלי שתמיד משדרג לי את הלוק:


  
טישירט - דלתא, כ50 שקלים
סניקרס - קונברס, כ 200 שקלים
כובע - טרנץ'
אוברול - SHEIN

ברוב התמונות אני נקרעת מצחוק , כי בחניןו האדיר שמצאנו לצילומי לילה (שהיה בחלקו מואר ממש כמו שרואים בתמונות) היו עטלפים שעשו קולות מצחיקים וכל החוויה הייתה די הזויה, אבל היי, לפחות יצאו אחלה תמונות

האוברול שאני הזמנתי נגמר אבל יש אחד די דומה, לא בטוחה איך הצבע שלו במציאות: Green-Deep-V-Neck-Jumpsuit

***יש משלוחים חינם באתר בתאריכים 28-29.9 ולקוד הנחה מיוחד של 40% הנחה, מוזמנות לפנות אלי בפייסבוק או במייל

עד הטרנד הבא,
שיהיה המשך שבוע קסום והכנות מוצלחות לחגים,
Fashionella

2 תגובות:

  1. האמת שעוד לא הספקתי להתעדכן כי אין לי דקה לנשום, והיה נחמד לקרוא את התקציר הזה ולדעת קצת מה הולך להיות. טנקס!

    השבמחק