יום שבת, 22 ביולי 2017

Summer sale - My New Ruffle Skirt

אני ממש מנסה לא לקנות הרבה דברים עכשיו ולא באשמתי הגעתי איזה יום לH&M. ספציפית שם אני בכלל לא אוהבת לקנות בארץ בעקבות חוויית שירות לא מוצלחת שהייתה לי. נשלחתי לקנות כמה דברים לאמא שלי ולא עמדתי בפיתוי והתחדשתי בפריט אחד בסייל:





 הסייל בH&M מתחיל מוקדם ונגמר מוקדם וכבר עכשיו אפשר למצוא פריטים יפים במחירים שווים. בזארה המחירים ימשיכו לרדת והבלאגן ימשיך לגדול. במנגו הסייל שיש עכשיו הולך להמשיך בערך אותו הדבר עוד זמן מה אבל כבר עכשיו אין מבחר גדול. למי שיש מועדון Dream Card וחוגגת יומולדת בחודשים של הסייל יכולה לקבל 30% הנחה נוספים על הסייל וזה כבר יוצא ממש שווה. פינקתי את עצמי בכמה מתנות ממנגו ליומולדת אבל זה כבר לפוסט אחר.

בעוד שבזארה ובמנגו הסיילים הם על קולקציית הקיץ הנוכחית עם חיזוקים מעטים מעונות קודמות, בh&m אפשר למצוא לא מעט פריטים חורפיים כמו מעילים וסוודרים שמצד אחד זה יכול להיות נחמד להתחדש מעכשיו לחורף אבל מצד שני אפשר ליפול לפריטים מיושנים ולא רלוונטיים. אם הולכים על פריטים קלאסיים אבל לרענן מבעוד מועד את מלתחת החורף.

הפריט הבודד שרכשתי בH&M הוא חצאית מידי עם שכבות של טול. אני קוראת לתוספות בד האלה "שלפלפים" אבל אני מניחה שיש מינוח מקצועי יותר. באנגלית זה פשוט יותר - "Ruffled\Layred Skirt". ממש אהבתי איך שהיא יושבת על הגוף ובתנועה היא בכלל משמחת את הלב. החצאית הזכירה לי אאוטפיטים משהשטיחים האדומים של השנה האחרונה שכללו חצאיות כאלה. הסגנון מזוהה בעיקר עם בית האופנה גוצ'י ולרוב משלב שכבות גם בחלק העליון:

חצאיות בסגנון נראו לא מעט גם ברשתות האופנה במגוון פרשנויות. השכבות של הבד משתלבות גם לאורך החצאית בצד אחד או באלכסון והעונה הופיעו בעיקר בהדפס גינגהם טרנדי (גם כזאת חצאית כבר הזמנתי אבל היא דורשת תיקון ועד שזה יקרה היא כנראה כבר תהיה לא רלוונטית) .כדי ליצור איזון למראה יומיומי יותר אפשר לשלב אותן עם סניקרס או כל נעליים שטוחות וטי שירט. אם הולכים על צבע חלק החצאית תוכל לשמש גם בחורף עם מגפונים וסוודר אוברסייז:



שילבתי את החצאית עם קרופ טופ עם דוגמה ממנגו שנקנה מתישהו בחנות יד שנייה והסנדלים המנצנצים שקניתי מאסוס במיוחד לעונת החתונות:





חצאית - H&M, בסייל 60 שקלים
חולצה - מנגן מחנות יד שנייה, 40 שקלים
נעליים - אסוס, כ 200 שקלים

עדכונים מדי יום בעמוד האינסטגרם שלי : e_fashionella

שיהיה שבוע מעולה שכולו שיק ובגדים משמחים,

תגובה 1: