יום שבת, 27 במאי 2017

מוד רומנטי - טוטאל לוק שחור

סוף סוף מצאנו זמן לנצל את שובר המתנה שרום קיבל ליום ההולדת ויצאנו לחגוג במסעדה ברחוב הרצל בתל אביב בשישי בערב. לכבוד המאורע לא הייתה לי ברירה אלא להתגנדר (כי אם לא בדייט רומנטי אז מתי) ובהתאם למצב הרוח החגיגי שלנו התחשק לי ללבוש משהו קצת יותר רומנטי מהרגיל. מזל שבדיוק לאירועים כאלו התחדשתי בשני פריטים שמשתלבים יחד בצורה מופלאה:





הפריט הראשון הוא חולצת תחרה עם שרוולים ארוכים ומתנפנפים שהוזמנה מSHEIN. בעיני אין משהו רומנטי יותר מתחרה. וכשהיא מגיעה בצבע שחור זה עושה את העבודה אפילו יותר טוב. מזמן חיפשתי חולצת תחרה ארוכה שאוכל לשלב מתחת לסריגים ושמלות. חשבתי גם על לשלב אותה מתחת לחולצות מכופתרות אך עדיין לא יצא לי ליישם.

הפריט השני הוא אוברול שחור אלגנטי. אוברולים באופן כללי הם אובססיה שפיתחתי לא מזמן. ובגדול זה מה  שהייתי לובשת כל הזמן אם זה לא היה כל כך מסובך ללכת לשירותים בעודך לובשת אוברול. האוברול השחור המושלם הזה נקנה באסוס (בסייל כמובן) והוא מתהדר בגזרה המועדפת עלי - מכנסיים רחבים באורך הקרסול.

שילוב של שני פריטים באותו צבע ללוק מונוכרומטי יכול להיות טריקי. אמנם עם שחור זה הרבה יותר קל מאשר עם כל צבע אחר אבל גם במקרה הזה משחק של טקסטורות שונות הוא הסוד ללוק מוצלח ומעניין. יש לי לא מעט פריטים שחורים בארון וכשאני באה לשלב אותם יחד אני מקפידה לגוון בסוג הבד ומידת השקיפות של הפריטים. חולצות תחרה או חולצות שקופות משיפון ישתלבו מעולה עם מכנסיים מחוייטים בצבע שחור או אפילו ג'ינס שחור. גם סריגים למיניהם אפשר לשלב בקלות עם חצאיות שחורות בשלל אורכים וטקסטורות.

אז אם את במוד רומנטי, הנה הנה כמה דוגמאות נפלאות לטוטאל לוק שחור בשילוב תחרה:




להשלמת הלוק הוספתי סנדלי קשירה שחורות על עקב וכמה שרשראות זהב:





אוברול - אסוס
חולצת תחרה - SHEIN
נעליים - מתנה מאמא
שרשראות - אליאקספרס ואוסף פרטי


את החולצה (שעכשיו גם בהנחה) ניתן למצוא כאן: חולצת תחרה
את השרשרת לא ממש רואים בתמונות אבל היא כמו השרשרת בקולאז', ואני חורשת עליה מאז שקיבלתי אותה. אפשר למצוא אותה כאן: שרשרת

שיהיה שבוע נפלא ורומנטי,
Fashionella

תגובה 1: