יום שבת, 29 באפריל 2017

קז'ואל משודרג

פריטי בייסיק איכותיים הם הבסיס לכל מלתחה. הם אלו שמהם תתחילי להרכיב כל לוק ואותו תוכלי לשדרג בעזרת פריטים טרנדיים. לאחרונה אני משתדלת לקנות בעיקר פריטים קלאסיים שתמיד יראו רלוונטיים. הבעיה עם פריטי בייסיק שהם נוטים להיות משעממים ולא תמיד האאוטפיט הבסיסי שהרכבנו נראה שיק כמו שהיינו רוצות.


הנה כמה טריקים שיעזרו לך לשדרג את האאוטפיט הבסיסי שלך ויהפכו אותו למלא סטייל ומעניין יותר:


מכנסיים שחורים מחוייטים - במקום ללכת על גזרה ארוכה וישרה תעזי עם מכנסיים באורך אמצע השוק בגזרה רחבה. חשוב להקפיד על גזרה גבוהה במותן כדי לשמור על פרופורציות נכונות של הגוף. הגזרה הנוחה תוסיף לך שיק מיידי ובעזרת הנעליים הנכונות גם לא תראי נמוכה. גם צבעים ניטרליים של כחול כהה או ניוד ישמשו אותך היטב.
נעליים - נעלי בובה קלאסיות יכולות להשתדרג בעזרת עקב גס שמוסיף להן עניין. אם בכל זאת בא לך שטוח, נעלי שפיץ יתנו אשלי של רגליים ארוכות יותר. כמובן שצבע ניוד לגמרי יכול לעזור פה. אם בא לך להעז אז צבע בולט הוא אופציה טובה או נעליים עם אלמנט מעניין יוסיפו לך עניין ללוק.
אם את ממש נועזת הוסיפי גרביים לנעליים הקלאסיות שלך. לי עוד לא יצא ליישם, מבטחה לעדכן כשיצא לי.
אם את הולכת על מראה יומיומי יותר סניקרס מגניבות הן אופציה מעולה.
חולצה - השדרוג האוטומטי לחולצת בייסיק חלקה הוא חולצה פסים. אם בא לך להמשיך לשלב מתקדם יותר, חולצת פסים עם תוספת של כיס או רקמה מעניינת היא הפריט בשבילך.
ג'קט - ג'קט אופנוענים קלאסי הוא הבחירה האולטימטיבית בשבילי. הכל תמיד נראה מגניב יותר עם ז'קט אופנוענים. הג'קט החרוש שלי שלא מפסיק לקטוף מחמאות נקנה ממש מזמן באלי אקספרס ומחזיק מעמד מעולה אבל אני שוקלת ברצינות להזמין עוד אחד לגיבוי.
בימים קרים יותר מעיל ארוך בגזרה ישרה יהיה תוספת מושלמת ללוק.
אקססוריז - כל פריט שמתאים לך יעבוד לגמרי כי האאוטפיט עצמו מספיק רגוע. שרשרת גדולה, משקפי שמש עם נוכחות, תיק מעניין או צעיף, לכי על מה שאת אוהבת.

תמונות מרחבי הרשת להשראה:




את המכנסיים קניתי בזארה בעזרתה האדיבה של חברה (תודה ליאת) שנשלחה במיוחד לסניף בגבעתיים כדי להשיג את המידה שלי. זאת בהחלט הייתה השקעה נבונה שכן המכנסיים משמשים אותי היטב מאז. האורך שלהם הוא בול מה שחיפשתי וזה עובד מעולה עם סניקרס או עם נעלי עקב.  הז'קט הוא הקניה הכי טובה שלי מאלי אקספרס וכבר כיכב בבלוג לא פעם. את החולצה ונעלי העקב הזמנתי באסוס. לסגירת הלוק הוספתי תיק מטאלי בצורות גאומטריות גם הוא מאלי אקספרס ומשקפי שמש אהובות מקרולינה למקה:


ז'קט אופנוענים - אלי אקספרס, כ 35 דולר
מכנסיים - זארה, 129 שקלים
חולצה - אסוס, 12 פאונד
נעליים - אסוס, 10 פאונד
תיק - אלי אקספרס, כ8 דולר

סוף סופ"ש קסום ותחילת שבוע נהדר,
fashionella

תגובה 1: