יום שבת, 4 במרץ 2017

מציאות של סוף עונה

פעם הייתה לי הרבה יותר סבלנות לסיילים של הרגע האחרון ברשתות. כנראה שזה הגיל וההבנה שאין לי מקום בארון אבל הסבלנות שלי פחתה משמעותית. לא נראה לי שקניתי ולו פריט אחד בזארה בסייל הנוכחי (טוב בעצם אולי רק אחד (: ). את עיקר הקניות שלי עשיתי באסוס,  בעיקר כי היו 2 חגורות שרציתי (חגורות אגב הן לגמרי פריט חובה לעונות הקרובות, אבל זה כבר לפוסט אחר) ואיכשהו מילאתי עגלה. דווקא הפריט האהוב עלי שכבר הספקתי לחרוש עליו הגיע ממקום לא צפוי:



אז מאיפה השמלה המהממת הזאת?



באחד בימים קפצתי לקניון אילון מוכוונת מטרה -  לקנות כמה פריטים בפוקס הום. במקרה מול פוקס הום יש את פוראבר21. הייתי מזמינה מהם המון באינטרנט כשמישהו היה מגיע מארה"ב לארץ ובעיקר כשהיה סייל של 50% על פריטים שכבר בהנחה. מזמן לא הזמנתי מהם אז כל כך שמחתי שבחנות בקניון אילון היה את אותו מבצע! כל הפריטים בהנחה שהייתה עליהם מדבקת מחיר אדומה היו ב50% נוספים בקופה. לא יכולתי לסרב ונכנסתי לסיבוב קצר.
מזל שהשמלה הקסומה הזאת הייתה תלויה במקום גלוי ככה שאפילו לא הייתי צריכה לפשפש. הבד שלה נעים וההדפס מהמם. כבר יצא לי ללבוש אותה לעבודה עם מגפונים שטוחים ופעמיים ליציאה עם מגפונים עם עקב בצבעים שונים. כל נעליים בצבע חום, ניוד, קאמל ושחור לגמרי משתלבים פה. היא תהיה מעולה גם לעונת המעבר ועם סטיילינג נכון אפילו לאירוע. מה שהכי שווה בה זה כמובן המחיר שלה ומבחינתי היא לגמרי החזירה את ההשקעה בה למרות שאני עוד הולכת לחרוש עליה.

מסיבוב שעשיתי לאחרונה נראה שאין כבר יותר מדי סיילים , מה שנשאר במנגו ובזארה שווה הצצה אבל הייתי מתמקדת בפריטי בייסיק כמו ג'ינסים, חולצות בצבעים בהירים שיתאימו גם לאביב ואולי איזה מעיל לשנה הבאה. אפשר לחפש פריטים בצבעים שיהיו רלוונטיים גם החורף הבא כמו כתום על גווניו, אפור בשילוב עם כחול כהה ואפילו פריטים בסגנון צבאי שהולכים בינתיים להישאר איתנו. נשארו המון פריטים טרנדיים בכל הרשתות כמו חצאיות מטאליות ופריטים מקטיפה שנחרשו עד תום העונה, מהם הייתי ממליצה להימנע.

לארוחת צהריים משפחתית שילבתי את השמלה עם מגפונים בצבע קאמל שנקנו לפני הרבה זמן באסוס, החגורה שכל כך חיכיתי לה, גם היא מאסוס, ויום שיער סביר של התספורת הקצרה שלי שכוסתה ליתר בטחון בכובע:



שמלה - פוראבר 21, 28 שקלים
מגפונים - אסוס, כ 80 שקלים
כובע - נקנה בחו"ל
חגורה - אסוס, כ 30 שקלים
אם בכל זאת בא לכן ליהנות מרגעיו האחרונים של הסייל כדאי לכן להזדרז,

לתמונות נוספות בקרו בעמוד האינסטגרם שלי : e_fashionella

שהיה שבוע נפלא,

Fashionella

תגובה 1:

  1. I'm so glad to have found your blog! I feel like we have a lot of things in common when it comes to style and it's always so nice to find someone who feels similar vibes with their clothes! I'll definitely be following you from now on :).

    השבמחק