יום שבת, 31 בדצמבר 2016

Cozy Winter Basics - פריט חובה לחורף - סוודר אפור


החורף כבר בעיצומו וכל מה שבא לי בבוקר זה להתחלף עם החתולים שלי ולהישאר מכורבלת עמוק עמוק בתוך הפוך. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. והמציאות מאלצת אותי לצאת מהמיטה וללכת לעבודה. ואם כבר הולכים לעבודה צריך להתלבש בהתאם. והדבר היחיד שמנחם אותי זה ללבוש דברים שגם יהיו נעימים כמעט כמו הפוך וגם יראו טוב. לשמחתי יש לי פריט חדש בארון שעונה בול על שתי הדרישות האלה, ומציל אותי בכל בוקר שאני לא יודעת מה ללבוש:





יש ימים בחורף שממש בא לי ללבוש משהו צבעוני ומשמח כדי להאיר את היום, ויש ימים שרק בא לי להתמזג עם מזג האוויר הסגרירי ולהסתובב בתוך ענן אפרפר. בשנה שעברה חרשתי על סוודר אפור כהה בגזרת גולף ממנגו אך העונה התחשק לי משהו בהיר וקליל יותר. הוספתי העונה כמה פריטים בצבע אפור בהיר לארון ובניהם הרכש החדש - סריג אוברסייז אפור עם טקסטורת פסים. הסריג הגיע ממש לא מזמן מSHEIN, אמנם לקח לו זמן מה אבל בהחלט היה שווה את ההמתנה. הוא יותר קצר ממה שחשבתי אבל יושב מעולה והוא נעים בטירוף. החלק הכי טוב בו שהוא פשוט מתאים להכל וכבר יצא לי לשלב אותו עם מכנסיים וחצאיות בטקסטורות וצבעים שונים.

כשחשבתי לראשונה עם מה לשלב אותו, מיד חשבתי על שילוב הצבעים האהוב עלי (שכבר יצא לי לכתוב בבלוג ממש מזמן) -  כחול עם אפור. שילוב קסום שעובד מעולה וכמעט אי אפשרי לפספס איתו. אם לא בא לך להשתולל עם חצאית או מכנסיים מחויטים בצבא כחול רויאל, גם מכנסי ג'ינס יעשו את העבודה. כמה נוח שרוב המכנסיים שיש לי הם ג'ינסים בגוונים שונים של כחול. ומיד נשאלת השאלה - סקיני או בוייפרנד?
אני לגמרי בעד שניהם, אבל גזרת הבוייפרנד היא בהחלט הרבה יותר נוחה. הג'ינס הספציפי הזה נוח ונעים בצורה יוצאת דופן. רכשתי אותו ביוניקלו בניו יורק וחנכתי אותו רק עכשיו בטיול בבוקרשט.  כשאנחנו מטיילים באירופה בחורף אני תמיד מעדיפה ג'ינסים רחבים כך שאוכל לשלב טייץ או גרביונים מתחת, לכן גזרת הבויפרנד היא הבחירה המושלמת.

שילבתי את הסוודר והג'ינס עם צעיף בגוונים של אפור ומגפונים שחורים על עקב. את הלוק סגר מעיל דמוי עור חרוש ואהוב מאליאקספקס:


סוודר - SHEIN
ג'ינס - יוניקלו
מגפונים - אלדו
תיק - אסוס
צעיף - H&M
מעיל - אליאקספרס

היום החלטתי לנסות אותו עם חצאית קטיפה בגוון אפור, סניקרס לבנות וכמובן המעיל החרוש. התוצאה הייתה ממש מוצלחת:


סוודר - SHEIN
חצאית - אליאקספרס
סניקרס - אדידס, נקנו באסוס
תיק - אסוס
מעיל - אליאקספרס
עוד רעיונות נפלאים מהרשת:

מקורות השראה:
thefashioncuisine
thefashiontag
instyle

לינקים לפריטים שעדיין במלאי:
מעיל - הזמנתי מידה S, אצלי כבר שנה וחצי בערך, מחזיק מעולה
סוודר אפור
חצאית

שיהיה סופ"ש חמים ונעים
С Новым Годом

Fashionella






2 תגובות:

  1. היי, אפשר בבקשה קישור למעיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הלינק למעיל (יש גם בפוסט)
      https://www.aliexpress.com/item/Women-Genuine-Leather-Jackets-Fashion-Female-RIvet-Winter-Motorcycle-Brand-Coat-Outwear-Free-Shipping/1148915964.html?spm=2114.13010608.0.0.GXwlPm

      יש עליו הנחה עכשיו

      מחק